استفاده از شیشه دوجداره چه مزایایی دارد؟

۵ بازديد
شاید کنجکاو باشید درباره‌ی شیوه ایجاد شیشه دوجداره بدانید. بگذارید مختصری از آن را برایتان ارائه دهیم. آغاز ورقه‌های گران قدر شیشه، در خط ساخت‌و‌ساز وارد سطح مخصوصی می شوند، در‌این مرحله بعدها شیشه بوسیله اپلیکیشن پردازش میشود تا برش به صورت ظریف و به‌بدور از خطای دست اعمال بگیرد.
شیشه‌ها پس از برش با آب مشقت‌گیری می گردند و آن‌گاه قاب‌های در بین دو جدار، پنجره دوجداره چه کاربردی دارد؟ برای قرارگیری مابین ۲ شیشه برش داده میگردد. در پی فضای داخلی از مواد رطوبت‌گیر مالامال میگردد، به دو کناره‌ی کادر چسب‌های منحصر به فرد زده میگردد و درزگیری اجرا می‌گردد. شیشه‌ها به دستگاه پرس منتقل می گردد و درین مرحله گاز آرگون تزریق میشود بعد دورتادور شیشه به وسیله دستگاه با چسب پلی‌سلفید به مراد درزبندی ثانویه لبریز میشود.
مزیت های استفاده از شیشه دوجداره
بها ملک شما ارتقا مییابد
با وجود شیشه‌های موثر و کارآمد، قیمت ملک شما ارتقاء مییابد. به این ترتیب درصورتی که شما قصد خریدوفروش ملک را دارید، درب و پنجره دوجداره معامله بهتری برای شما به همدم خواهد داشت. کدام یک از ما دوست داریم با خرید منزل‌ای تازه سرگرم پنجره‌های آهنی با شیشه‌های به‌درد‌نخور بشویم؟
امکان نصب بر روی گونه های پروفیل
در‌صورتی‌که نوشته‌ی‌علمی ما درباره‌ی مقایسه گونه های پنجره‌ها را خوانده باشید مطلقا در زمینه ی پروفیل‌ها داده ها دارید. شیشه‌های دوجداره قابل نصب بر روی اکثر پروفیل‌ها، از سبک‌های چوبی تا آلوود و یو پی وی سی را دارا هستند. در واقع شیشه دوجداره مثل یک کامل کننده کار می‌نماید و در کنار پروفیل مطلوب، یک پنجره دوجداره فوق‌العاده را برای شما ساخت و ساز می‌نماید.
مهار اشعه UV
شیشه دوجداره به خیال و خاطر ساختار خویش در قبال اشعه ماوراء بنفش مقاوم بوده و بازدارنده جابجایی آن به فضای داخلی منزل میشود.
عدم تغییر و تحول رنگ در حالت آب و هوایی گوناگون
در شیشه‌های دوجداره آحاد تمهیدات مقاومت در قبال اشعه و رطوبت و … درنظر گرفته گردیده. به همین استدلال این شیشه‌ها در قبال حالت جوی‌بار مقاوم می باشند و ظاهرشان را مراقبت می‌نمایند.
عدم اشتعال
دمای استارت به ذوب شدن شیشه دو¬جداره C)°۳۸۵) و فراتر از دمای احتراق چوب C)°۲۶۰) میباشد. به علاوه این شیشه خلاف چوب در طی احتراق به یک منبع حریق¬زا تبدیل نمی شود و بسط و جابجایی آتش را به یاور ندارد.
مقاومت در قبال زمین لرزه
شیشه دوجداره به جهت ساختار سفت خویش در قبال فشار و ضربه مقاوم میباشد. این خصوصیت برای مراقبت ایمنی در قبال ز‌لزله و کوچک نشدن تکه‌های شیشه بسیار دارای اهمیت میباشد.
قدمت بالا و نگهبانی از دور و اطراف زیست
شیشه دوجداره نسبت به سبک‌های ساده قدمت اثر گذار چندین موازی داراست. البته بعداز سالیان در شکل بده بستان، قابلیت و امکان بازیافت یکسری باره در صنعت را دارااست و ضایعات آن در فضا زیست تاثیر مخرب تولید نمی‌نماید.
عدم ساخت بخارات روی شیشه
به جهت عدم جابجایی دما و وجود مواد رطوبت‌گیر، اختلافات دمای داخلی و فرنگی سبب ساخت و ساز بخار روی شیشه دوجداره نمیشود. و این شیشه در هر قوانینی شایسته ترین روئت کرد را برای شما آماده می‌نماید.
تنوع در طرح و رنگ
شیشه دوجداره در هر طرج و رنگ دلخواه شما، طبق ذوق وسلیقه فردی‌تان قابل انجام میباشد.
حرف اخر
کلیه از مزایای شیشه دوجداره به شما می گویند و زمانی دلیلش را بپرسید فقط می گویند عالی و کیفیت بالا میباشد! ولی می پندارم شما اکنون دیگر به صورت تخصصی در باب کیفیت، تلاش، مزایا و خرید یک شیشه دوجداره حافظه گرفته باشید.
با این خصوصیت‌ها استعمال از شیشه‌های دیرین معمولی دیگر هیچ توجیهی ندارد. در صورتی‌که در هم اکنون تشکیل داد پروژه مسکونی جدیدی می‌باشند مسلما خرید پنجره‌های دوجداره را در نرم‌افزار خویش قرار دهید. و چنانچه از ساکنان منزل‌های‌ سابق می باشید با ردوبدل پنجره می توانید چگونگی فضای مسکونی خویش را تا حد بالایی بهبود ببخشید.
در غایت برای تهیه و تنظیم پنجره دوجداره با کیفیت عالی و ارزش مطلوب کافی میباشد با ما تماس حاصل نمایید. کمپانی ما با دریافت نمایندگی تولیدکنندگان به‌نامی مانند آلوود ترکیه فراهم ارائه شایسته ترین‌ درب و پنجره‌‌ها به شما ملازمان عزیز میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.