در کورد پنجره دوجداره و پنجره upvc به چه نکاتی توجه کنیم؟

۴ بازديد

در استفاده و به کارگیری از پنجره های دوجداره یو پی وی سی همچون بقیه تولید ها ممکن میباشد شما با خطاها، نکات و ابهاماتی عکس العمل کرده باشید،شاید برای هریک از ما این پرسش پنجره دو جداره چه کاربردی دارد؟ پیش آید که کارکرد پنجره یو پی وی سی در اصل در چیست و ما در استعمال از این مال می بایست در‌پی ساخت‌و‌ساز چه تغییر و تحول شگرفی در اطراف خویش باشیم،ولی جواب این سؤال بدیهی میباشد. ما در به کارگیری از پنجره دو جداره بدنبال اخذ و فایده گیری از بعضا محسنات از قبیل عایق صوتی، در دست گرفتن آلودگی هوای دور و اطراف و پرهیز از هدر رفتن انرژی میباشیم.
اشکال پروفیل پنجره دوجداره و پنجره یو پی وی سی :
پروفیل کادر : در درب و پنجره یو پی وی سی این پروفیل تحت عنوان فریم به دور به کارگیری میگردد. این پروفیل از نگاه ابعادی دارنده سطح مدت های ۶ سانتی متری و ۷ سانتی متری است البته سطح زمان ۵ سانتی متری و ۸ سانتی متری نیز در سبد تولیدات برخی از شرکت های وجود دارااست که کم کم استعمال میشود. سطح ها مقاطع گوناگون با اسم خصوصی ساخت‌و‌ساز میگردد. به صورت نمونه خصوصی W640 پنجره دوجداره وین تک سطح برهه زمانی ۶ سانتی متری و محرمانه W700 آن ۷ سانتی متری میباشد.پروفیل پنجره یو پی وی سی و دوجداره از نگاه سعی نیز به خصوصی کشویی، محرمانه نوسازی و محرمانه بازسازی تقسیم بندی میگردد.همگی پروفیل های گزینه به کارگیری در چارچوب را می شود به تیتر پروفیل فریم بدور و یا این که کادر بهره برد. بطور نمونه از پروفیل ساش و یا این که لنگه بازشو می اقتدار بعنوان ساش کادر (پروفیل کادر بدور حاشیه دار) بهره برد.
ردوبدل پنجره دوجداره و یو پی وی سی سوای تخریب :
شیشه های دوجداره و یو پی وی سی ، عایق قابل قبولی برای خودداری از ورود سر وصدا به باطن ساختمان هستند.ولی این فرآیند عایق بندی در صورتی‌که بی نقص اعمال می گردد که از سایر اجزا درب یا این که پنجره منافذی برای ورود گرد و غبار، جریان هوا و آلودگی صوتی وجود نداشته باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.