آشنایی با انواع شیشه پنجره دوجداره

۴ بازديد
در ساخت و ساز پنجره های دوجداره از شیشه های مختلفی استعمال می‌گردد. در همین راستا می اقتدار پنجره های دوجداره را از نگاه نوع شیشه نیز به یک سری گروه تقسیم کرد. از این رو به دنبال به پژوهش گونه های پنجره دوجداره از نگاه مال شیشه می‌پردازیم.

شیشه پنجره دوجداره بی آلایش
اولی سبک از گونه های پنجره دوجداره، سبک معمولی آن میباشد. در شرایط کلی پنجره دو جداره چه کاربردی دارد؟ شیشه این نوع سبک پنجره دو جداره، از مال شیشه فلوت معمولی بوده و دارنده خصوصیت های خاصی میباشد.

شیشه پنجره دوجداره رنگی
یکی از دیگر از گونه های پنجره دوجداره، دوجداره رنگی میباشد. در واقع این نوع شیشه از یک جداره رنگی و یک جداره معمولی تشکیل‌شده میباشد.

شیشه پنجره دوجداره بازتاب
از سایر گونه های پنجره دوجداره از نگاه نوع کالا میتوان به دوجداره بازتاب اشاره نمود.در واقع این نوع شیشه دو جداره، از یک جداره بی آلایش و یک جداره شیشه بازتاب ساخته میشود. ولی شایان به عنوان کردن میباشد که جداره شیشه بازتاب می بایست به طرف خارج قرار بگیرد. این شیشه ها میتوانند از عبور فروغ شدید خورشید به شدت پرهیز نمایند. اما مشکل مهم آن ها این میباشد که باطن ساختمان را بدون نور کرده و در شب باطن ساختمان نمایان میباشد.

شیشه پنجره دوجداره سکوریت
یکی از دیگر از گونه های پنجره دوجداره از شیشه سیکوریت تشکیل‌شده میباشد. این نوع شیشه عموما برای محل های پرخطر و مالامال تردد در لحاظ گرفته میگردد. به این دلیل‌که شیشه سکوریت در هنگام شکستن به طور کاملً کوچک گردیده و سبب ساز تولید تیکه های گرانقدر و خطرناک شیشه نمیگردد. به عنوان مثال: شیشه های جانبی خودروها از نوع سکوریت میباشد.

شیشه پنجره دوجداره لمینت
یکی از دیگر از اشکال پنجره دوجداره از نگاه متاع شیشه، دوجداره لمینت میباشد. جذاب میباشد بدانید، شیشه های لمینت از دوجداره شیشه معمولی به ضخامت ۳ میلی متر ساخته شده میباشد. همینطور در مخلوط و ساختار خویش یک لایه رزین داراست که در اواسط آن قرار می‌گیرد. با تحقیق اشکال پنجره دوجداره متوجه می‌شوید که شیشه لمینت در هنگام عکس العمل با سختی ها متفاوت، مقاوت بالایی از خویش نماد داده و کوچک نمیشود. البته ممکن میباشد در بعضی مواقع در گیر رخنه‌ خوردگی بشود. اکثری از شیشه های جلو و عقب خودروها از نوع لمینت میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.